onsdag 6 augusti 2014

Officiellt Svensk och ett litet veterinärbesök

Ja, igår blev jag officiellt Svensk medborgare! 
Matte säger att nu får jag börja rätta mig efter dom Svenska reglerna, haha, förstår inte alls vad hon syftar på? Jag är den mest coola, lugnaste, skönaste Riesenvalpen ever!
Hittar aldrig på några hyss!

Jag leker fromt som ett litet lamm för det mesta.

Sen kan ju inte jag hjälpa att överskottsenergin tar över!

Idag har vi varit hos veterinären där jag fick min andra valpvaccination. Jag skötte mig bra tyckte Husse och Matte! Jag fick även en liten hälsokoll då det ingick i besöket, också fick jag mina klor klippta lite grann. Det var ju sådär roligt kan jag tycka. Det kittlar ju!!!
Matte säger att det får vi nog träna på lite varje vecka from nu.
Blä!!!

 Tanten bakom disken hos veterinären var helt begeistrad i mig. Hon tyckte att jag var såå fin!
Jag menar, såklart, jag har ju värsta utställningsposen klar redan ju!
Eller!?

Matte undrar om det blivit något fel i aveln. Hon tror helt bestämt att jag fått studsbollar istället för trampdynor under tassarna.

Nudå? Lite bättre i alla fall=)

12 kg vägde jag in på idag hos veterinären!
Jisses Amalia sa Matte och Husse.
Jeeej sa jag!

Resten av dagen har ägnats åt mys och lek med Matte och Husse. Jag behövde lite ensamtid med dom idag efter gårdagens möte med nya människor.





Kvällsmaten intogs ute i det fria!
Mys<3



//Kelli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar