lördag 2 augusti 2014

Första dagen i Sverige

Allt är så spännande men oj vad jag blir trött emellan varven!
Det verkar som om jag fått både en Husse och en Matte. Båda verkar vara väldigt intresserade av mig i alla fall, förvisso tycker jag att dom är ganska intressanta oxå!

Resan hem till Sverige från Norge gick exemplariskt säger Husse och Matte, men vad vet jag, jag sov den mesta av tiden.
Det var lite läskigt när vi började att köra, det var en ny bil, nya människor också var det såna läskiga tunnlar i Norge som vi tvunget skulle ta oss igenom visst. Jag gillade inte alls när det blev så mörkt och ljuset inuti tunneln var inte alls roligt.
Men jag lugnade ner mig efter ett tag och då gick det mycket bättre! Jag fick ju sitta i Mattes knä och Husse körde så det kändes tryggt trots allt. Dessutom hade jag Hussemor i baksätet! Alla ville visst träffa mig!

Detta är min mamma, Black Emac's Tutti-Frutti

Sen ville nya Matte ta en bild på oss alla tre, på mig, min bror och Tutti. Jo tjena sa jag, men visst, testa du Matte!





Men min Matte kämpade på tappert.
Till slut fick Eli's vännina hjälpa till att få alla på plats framför kameran.

Nudå?

Nu small brorsan av.

Men visst, om jag får den där bollen, kan jag ju kanske ställa upp Eli?


Nä, nu var det Morsan som stack. Nu ger vi upp va?


Det blev ju några bilder ändå=)
När vi väl kom hem till Sverige var det ju en del jag fick fixa till. Till att börja med så gillade jag inte alls placeringen av min vattenskål. Så den fick jag ju genast placera om.



Men nu är jag ganska trött. Mer om mig får ni förhoppningsvis höra snart!

//Kelli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar