tisdag 20 september 2016

Internationell utställning i Ballerup - Danmark! Och det blev ju fina resultat!

//Jodå hörrni! Vi i familjen har varit iväg på vår första utställning utomlands!
Och det var en väldigt trevlig tillställning, välorganiserat och fint skött.

På morgonen styrde vi bilen mot Malmö och därifrån över bron som ledde oss in i ett annat land! Häftigt va? Men inte till Norge där jag är född utan vi hamnade ända i Danmark! ;-)

Ballerup var destinationen, det ligger strax utanför Köpenhamn.

Min moster, Mattes syster, var oxå där med min lillkusin!
Hur söt? <3 <3 <3



Min uppfödare och hennes vän skulle oxå dit och dom hade med sig 3 hundar, varav den ena var min bror! <3

Min bror på trimbordet!
Stilig  man!!!

Här är jag och värmer upp inför utställningen!
Mycket viktigt att springa in sig!

Här är jag och min halvsyster!

 Okej, vem har snyggast skägg? ;-)


Ja men det här gick ju bra!
Excellent, CK, 3 BTK, R-CERT och R-CACIB som kommer att bli ett CACIB!!!

Väldigt nöjd :-)

//Kelly 

Tusen tack till Eli som ställde upp som handler! Ni var så fina i hop! <3 //Matte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar