söndag 3 maj 2015

Spårat så att selen gick mitt av, hihi, men duktig var jag!

//Vi var och spårtränade med vår tränare Claudi.
Det sägs att jag har lite bråttom när jag spårar.
Hihi denna dagen hade jag såpass bråttom att selen gick mitt av! När selen väl släppte tänkte jag bara, "Yes!, äntligen kan jag köra på i min egen takt!" Hihi

Jag menar, jag hade ju redan fått upp spåret och ville ju bara framåt med nosen i marken, men tränaren envisades med att hålla tillbaka mig.
Men vet ni, jag tog spåret ändå. Frispår kallas det visst, haha!

Här är jag o tränaren i full gång!

Plötsligt hände det...
När jag var i mitt esse... 

Min fina Björkis sele gick mitt av och jag kunde äntligen dra på lite!
Haha! 

Som tur är hade Petra en riktig dragsele att låna oss, för vi kom ju på att vi skulle spåra idag på träningen! 

Sen har jag och Chicco har varit ute på tur.
Och vi hade så´n tur att det var en bonde som precis vänt jorden!
Tror ni det var roligt att springa där eller!!?? 

Kom igen nu Chicco, vi busar lite!

Tjohoo! Ser ni som det ryker om mig!!

Matteeee, se upp!!!!!!

Vi har även miljötränat lite på ett tivoli som höll till i stan.
Jag stod länge och tittade på alla dessa människor som snurrade runt uppe i luften.
Dom där människorna är allt lite knepiga va... 

Sen lite passivitetsträning.
Ibland så funkar det riktigt bra säger Matte! 

Som när dom skulle inviga den här konstiga bron som plötsligt öppnade sig!

Jag satt faktiskt som ett ljus och tittade på

Men Matte, på en skala, hur kul är det egentligen att berätta om när jag uppför mig och gör rätt?
Nä minsann, lite mer om mina påhitt får det allt bli! 

 Lite ordning o reda här i bloggen nu va om jag får bestämma Matte

Man ska busa o vara glad hörrni.
Det är ju jag! Nyfriserad och glad :-)

Matte, hur ser jag ut?
Ligger skägget som det ska? 


Stilig dam, snart 1 år gammal :-)

//Kelly

1 kommentar: