söndag 15 mars 2015

Jag har varit och simmat i bassäng!

//Jodå!
På hundträningen som vi går på, anordnades det hundsim i bassängen på Mattes jobb.
Jag som älskar vatten! Fast dock inte att duscha...
Det blev en häftig upplevelse både för mig o Matte kan ni tro! En och en annan kallsup kanske :)

Matte Matte, ser du!!
Jag kan simma!!!

Matte Matte, ser du!!
Jag kan skvätta vatten!!!
ALLA!!!!

Vill du ta en bild i profil oxå?

Åh en bild från andra sidan med

Ska inte du ta o hoppa i Matte?
Fegis!

Man fick inte komma upp ur bassängen förräns man lugnat sig.
Så efter ett tag simmade jag lugnt o fint, 
och då fick jag komma upp på säker mark igen, hihi!

Mycket spännande att testa på att simma och mycket bra för musklerna sägs det :)


//Vi har varit inne i Landskrona och hälsat på Mattes mormor. Efter det gick vi såklart en sväng i staden. Jag skötte mig exemplariskt med koppelgåendet sa Matte!

Ja, vad tror du Matte? Jag är rätt så stor nu va?
Då kan jag ju inte uppföra mig hur som helst ;)

Hmm, det här var högre än jag trodde...

...Åhej!


//När vi sen kom hem efter en kall och regnig fm i Landskrona, hade det kommit ett paket i lådan.
Matte lade det på bordet så länge för jag skulle visst duscha tassarna först. Roligt

Det var från Mattes fina vän i Stockholm

Min nos säger mig att det INTE är till Matte

Nope, min nos har ALLTID rätt.
Ska du stå där o fotografera, tar jag hand om detta så länge!

Matte, ta mig om du kan då!
Ska vi se vem som är snabbast?

Till slut, när vi sköljt av tassarna fick jag äntligen paketet!
Det var ett stort Älghudstugg!!!! 
Tack!

För övrigt tar vi och hälsar våren välkommen!
Snart åker mössorna av :)
 
//Kelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar