måndag 16 februari 2015

Alla Hjärtans Dag o en riktig jävla Riesen

...Alla hjärtans dag och jag träffade minsann en pojke och allt! Ni kan tro att han var fin!
Men Matte vågade inte släppa oss lösa ihop då jag nyss avslutat mitt första löp. Hon är allt lite mesig den där tanten kan jag tycka.

Men Matte, kolla in vilken stilig påg!

Kärlek vid första ögonkastet haha.
Matte det finns fler människor som vill ha sådana bedårande varelser som mig!
Jag visste det!

Men jag fick ju allt spela lite svårflörtad i alla fall...

...men när dom gick stod jag kvar länge och tittade efter min nyfunna vän...

By the way, kolla så fint min Matte köpt till mig

...Kelly, det är jag det!


//Vi har ju en del bilder kvar sen snön var här och hälsade på oss i Skåneland. Matte står fast vid att hon tycker att det var en alldeles lagom vinter i år, haha! Hon menade på att om nu inte snön ville komma förrän så sent som den kom, då kan den lika gärna vänta tills nästa vinter. Nu vill vi ha vår, sa hon!
Men ganska så egoistiskt kan jag tycka. Jag då? Jag bara älskar snön juh!

Här är vi ute med mina vänner i snön

Matte är lite för förtjust i denna Golden kan jag tycka, så jag är allt lite skeptisk till honom.

Jag menar, du får inga konstiga ideér nu va?
Man kan inte blanda hundraser hur som helst förstår du väl Matte.

Du lyssnar på mig ordentligt nu va?

Det finns ingen annan än en Riesen som tittar på konståkning med dig...

...det finns ingen som myser som jag...

...det finns ingen som kan klättra som jag...

...ingen som kan chilla som jag...

...ingen som är så söt när dom är nyvakna som jag...

Hallå, Matte, svimmade du?
Jag menade inte att vi skulle skaffa en Riesenschnauzer till, bara att du ska vara på det klara med det här med hundraser och så.


Nä minsann, en riktig jävla Riesen ska det va!
Höj volymen och ta åt dig av vartenda ord =)
(Denna låten är skriven av Kantbergets kennelmatte)


//Kelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar