onsdag 14 januari 2015

Vi vill oxå ha snö!

//Oj, oj, oj, vad vi är dåliga på att uppdatera er!
Hihi, får bättra oss =)

Vi kan ju inte bara ligga och softa hela dagarna, eller?
(som om det skulle ske, säger Matte, haha!) 


//Min Mattes fina vän som bor uppe i Stockholmstrakten skickade den här orättvisa bilden häromdagen:

Dom hade fått så här mycket snö över en natt!!!

Matte, när får vi snö tro!?

Det är ju tur att jag fått ett sånt här fint regntäcke i alla fall!
Det går ju inte en dag här känns det som, utan att regnet bara vräker ner här i Skåneland

"Hurtta Storm Hoodie"
Matte hittade ett för otroliga 145:-!
Kostar typ 400 - 500:- annars.
<3


//Ni vet, jag är ju ganska så påhittig. Det ska helst hända något nytt varje dag.
Nu har jag en ny grej som jag gillar att sysselsätta mig med ibland. Jag har en sån där fin boll som jag inte gärna vill lägga ifrån mig. När törsten då sätter in, vad gör man!!?
Jag funderade ett tag på hur jag skulle lösa situationen med att dricka ur vattenskålen och samtidigt inte släppa bollen ur sikte.
Så hur gjorde jag?

 Inget svårt väl?

Lägger bollen här vid sidan om helt enkelt.
Säkert förvar 

Blev genast mycket festligare att dricka! Slabbar ännu mer än vanligt!
Visst är det skoj då Matte när det slabbar så? Visst är det?


//Mina julklappar jag fått av släkt och vänner har varat länge, då Matte och Husse inte tyckt att jag skullat öppna alla paket på en gång. Dom snackade något om att det kunde bli lite för mycket av det goda =)
Den senaste klappen jag fick nu, var en jättemegastor tandborste som jag fått av Mattes kollega!

Jättestor!

Matte, den här var mycket skojigare att borsta med än den vi brukar använda. Inte sant?
Blir ju nästan lika rent kan jag tycka i alla fall

//Kelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar