fredag 12 september 2014

Kelli blir Kelly...

...jamen jisses. Mina "föräldrar" asså.
Dom har visst hållit på med mitt namn hit och dit. Sen när dom träffade mig så bara: "Kelli får det bli!"

Sagt och gjort. Men nu då. En fredagseftermiddag sådär över fin lasagne säger Matte till Husse: "Men du, vi sa ju faktiskt Kelly med y. Gjorde vi inte? Jag tycker att det är mycket finare"

Husse till Matte: "Ja, men det är ju klart, det gjorde vi ju faktiskt! Hur kom det sig att vi har skrivit med i då..? Det står ju med y i hennes försäkring?"

Ja men jisses. Så nu är det i alla fall ändrat för er som undrar vad som sker.
Det är inte jag, Kelly med y som sniffat på grogglaset, utan det är Husse och Matte som ÄNTLIGEN verkar ha bestämt sig. Tjojooo!!!

Kelly med y, det är jag det! Jihaaa!!!!

Hur står det till där uppe på er egentligen Husse o Matte?
Har ni bestämt er nu eller!?

//Kelly, med y =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar